Dnes som si netradične vymyslel robotu. Rozhodol som sa vyleštiť olejové veko a kryt rozvodov na Cliu.
Postupov na leštenie je veľa, záleží aké náradie máte k dispozícii a v akom stave je predmet, ktorý sa chystáte leštiť.
Ako prvé sa treba zbaviť povrchovej úpravy ak nejaká je. Ak je predmet nastriekaný, farba sa dá odstrániť odstraňovačom starých náterov alebo drôtenou kefkou. Ja sa nerád patlám a preto používam drôtený nástavec na vŕtačku. Záleží od materiálu. Niekedy je lepšie sa vytrápiť so šmirglom ako si urobiť hlboké ryhy kefou, ktoré je potom problém odstrániť. Treba vyskúšať.
Takto vypadá kefka na stopke - nástavec na vŕtačku.
Šmirgel na stopke - nástavec na vŕtačku. Alebo niekedy len klasický šmirgel - podľa štruktúry 600 a 800ka ničomu neublížia, začať sa dá aj 400kou. Ja používam vodný šmirgel.
Takto vypadalo veko na začiatku.
Po brúsení kefou.
Chytil som sa aj krytu rozvodov.
Neskôr pridám ďalší postup.
Vitaj na fóre RetroWheels Club!
Nebudem Ti klamať.
Žijeme autami. Autá sú náš život.
Nie je to póza alebo frajerina. Je to genetická informácia, ktorá z áut urobila súčasť nášho bytia.
Ak Ti nezáleží na značke, na stave, ani na cene. Ak sa potešíš, keď ráno z okna vidíš svoje auto a šoférovať ho Ti prináša skutočnú radosť.
Ak auto nevnímaš iba ako alternatívny spôsob dopravy. Ak Ti vonia benzín a dokáže Ťa nadchnúť aj štvortaktná benzínová kosačka.
Ak Ti moje slová nepripadajú ako kopa nezmyslov...
Tak si na správnom mieste. Pridaj sa k nám, myslím, že si budeme rozumieť.
Jazdi opatrne.
Člen tímu
@RWC_Rady
P.S. Niektoré sekcie fóra niesu prístupné pre nezaregistrovaných čitateľov. Tlačidlo ''Registrovať'' je vpravo hore.
Nebudem Ti klamať.
Žijeme autami. Autá sú náš život.
Nie je to póza alebo frajerina. Je to genetická informácia, ktorá z áut urobila súčasť nášho bytia.
Ak Ti nezáleží na značke, na stave, ani na cene. Ak sa potešíš, keď ráno z okna vidíš svoje auto a šoférovať ho Ti prináša skutočnú radosť.
Ak auto nevnímaš iba ako alternatívny spôsob dopravy. Ak Ti vonia benzín a dokáže Ťa nadchnúť aj štvortaktná benzínová kosačka.
Ak Ti moje slová nepripadajú ako kopa nezmyslov...
Tak si na správnom mieste. Pridaj sa k nám, myslím, že si budeme rozumieť.
Jazdi opatrne.
Člen tímu
@RWC_Rady
P.S. Niektoré sekcie fóra niesu prístupné pre nezaregistrovaných čitateľov. Tlačidlo ''Registrovať'' je vpravo hore.
Leštenie kovu do vysokého lesku
Moderátor: Dogg88
Leštenie kovu do vysokého lesku
- Přílohy
-
- 20160613_164153.jpg (2.29 MiB) Zobrazeno 12642 x
Rather unique wreck, than a polished nothing.
Re: Leštenie kovu do vysokého lesku
Potom ti donesiem eSko
Klub tvoria ludia, nie autá...
___________________________
300 SD (W140)
E55 AMG T (S210)
Corvette (C5)
540i touring (E34)
323i touring (E36)
325i cabrio (E36)
Golf Variant 1,9 TDI Syncro (III)
Fiat 500 (312)
Re: Leštenie kovu do vysokého lesku
pekne pekne a kde je ten dalsi postup ?
A4 B5 TDI quattro -daily
Renault Clio Willi-bastard https://goo.gl/photos/KQ6JCHdmKwy2NpJU6
Renault 5 gte -> under construction
Renault Clio Willi-bastard https://goo.gl/photos/KQ6JCHdmKwy2NpJU6
Renault 5 gte -> under construction
Re: Leštenie kovu do vysokého lesku
Zamrzol na chvílu ako prišli mrazy do Ružomberka...ja to robim v garáži, kde parkuje kabrio a ked je auto dnu, nevôjdem sa tam aj ja
Ale pribudli mi elektróny na Coswortha a tiež im trebá límce ošetritť, tak budem pokarčovať dáko do leta.
Ale pribudli mi elektróny na Coswortha a tiež im trebá límce ošetritť, tak budem pokarčovať dáko do leta.
Rather unique wreck, than a polished nothing.
- Quattrofil
- Technický Garant
- Příspěvky: 598
- Registrován: duben 14th, 2016, 10:07 pm
- Bydliště: Ružomberok
Re: Leštenie kovu do vysokého lesku
Rady otázka.. kedysi si sa má pýtal na leštenie damaskovej ocele . Riešil si s tým niečo?
Audi 80 quattro 1.8t '85
Audi cabrio 1.9tdi '96
Audi 80 Competition '94
Audi cabrio 1.9tdi '96
Audi 80 Competition '94
Zpět na “Rady, zlepšováky a návody”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti