Predané
Podujal som sa na úlohu fotografa, tak už nazdieľam aj sem. Je to kamarátove prvé auto. Vlastní ju 10 rokov a za tú dobu na ňu minul veľa času, lásky a v neposlednom rade peňazí. Teraz sa rozhodol, že je čas posunúť sa ďalej, keďže sa minulý týždeň stal majiteľom Fabie, čo podľa mňa svedčí o spokojnosti s modelovou radou.
Začnem s cenou, aby niekto nečakal auto za tri stovky.
Cena: 1400€
Napíšem čo si pamätám, zaujímavostí je tam isto viac
V prípade otázok môžte písať sem, alebo neváhajte priamo kontaktovať kamaráta na mobil.
niečo z TP:
Ročník 1996
výkon 50kW,
1289 cm3
váha 935kg
strieborná metalíza svetlá
Auto bolo postupne upravované. Obsahuje:
- LGP so sekvenčným vstrekovaním. Oficiálne, zapísané. Ani necítiť kedy prepne na plyn, minimálny rozdiel vo výkone a spotrebe oproti benzínu. Nádrž namiesto rezervy, v kufry je dojazdovka.
- funkčná klimatizácia
- centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním (pravé zadné dvere sa necentrálujú)
- výkonnejší alternátor
- kožený interiér Laurin Klement (vodičova sedačka trochu dotrhaná)
- palubný počítač čo ukazuje spotrebu, teplotu, napätie...
- motor s ostrou vačkou, upravenou riadiacou jednotkou, leštené sanie, nerezový výfuk, väčší chladič
- nízkoprofilové pneumatiky Continental na diskoch OZ 14" s hlbokým vzorom, zimné plechy obuté tiež 14" (3 pneu OK, jedna defekt) + 4ks vyzuté zimné pneu dobré
- nízky športový podvozok vo výbornom stave
- zadná náprava prerobená na kotúčové brzdy
- rozpera zvyšujúca tuhosť karosérie
Ako ročník napovedá, auto bolo vyrobené so starou maskou. Pri príležitosti celolaku bolo prerobené na facelift a kufrové dvere vymenené za plastové. Nezhrdzavejú a znižujú pohotovostnú hmotnosť.
Od vyvárania a celolaku už však uplynuly nejaké roky a hrdza odspodu neúprosne vylieza, čo osobne považujem za najväčší nedostatok auta.