Predám Audi 100 Avant 2.6 V6 Quattro
- By Rady
- 22. marca 2017
- No Comments
Touto ponukou dnes otváram novú rubriku nášho klubu – Retro Dealer. Tu môžu členovia klubu zadarmo ponúknuť na predaj svoje hobby auto a napísať ku nemu viac, ako štandardných 120 – 180 znakov v klasickej inzercii.
Dnes ponúkam na predaj svoju Audi, ku ktorej som sa dostal omylom a aj keď je v perfektnom stave, nemám pre ňu miesto. Po auto som pôvodne cestoval ako po súbor náhradných dielov, po Audinu s predným náhonom, vhodnú na diely, pretože také bolo znenie inzerátu na českom bazoši. Na moje prekvapenie som na mieste zistil, že Audina je v podstatne lepšom stave ako tá, ktorú som za pomoci jej orgánov chcel zachrániť. Nebúraná, s fugami ako na novom aute a navyše ako bonus, bola ešte aj s quattrom, kompletnou dokumentáciou a troma kľúčikmi. Takže vykuchanie neprichádzalo do úvahy. Auto som kupoval až odniekiaľ spoza Prahy a už odkedy som sa pohol bolo zjavné, že motor nejde do výkonu, nebeží na šesť valcov a o hladkom priebehu som mohol akurát tak snívať. Takže som sa 7 hodín zakrádal v pravom pruhu za kamiónmi, dúfajúc že zájdem domov. Cestu mi spríjemňovali totálne zarosené okná. Tiekol radiátor. Na druhej strane, bola to prvá nie-S Audina v ktorej som sa viezol a samého ma celkom prekvapil komfort klasického podvozku. Prvá Audina v ktorej som zažil pôvodné „gamma“ rádio. Signál chytá perfektne, ale aj tak som od Prahy do Brna od strachu zvládol jedno balenie Marsiek.
Hneď cestou som po telefóne zajednal šesť nových NGK sviečok, nový palivový a vzduchový filter aby som zistil čo je s motorom, pretože mne takéto veci nedajú spávať. Vymenil som pred domom, na tom mraze, sviečky a filtre a na moju veľkú radosť, motor chytil na šesť valcov, ustálil sa voľnobeh a beží ako má. Niekedy síce má svoje dni a akosi váhavo ide do otáčok, ale aj k tomu sa časom dostanem. Výmenu radiátora som radšej prenechal na odborný servis. Po technickej stránke som zatiaľ vymenil len motorček ostrekovačov. Po vizuálnej stránke bolo auto vcelku pekné, až na lišty, ako povedal klasik “ Roberto Geisen Edition“ Lišty nejaký gurmán uchytil na samorezky, ale v čase keď píšem tento článok sú už všetky lišty vymenené a uchytené tak ako majú byť. Čiže na tmel. Ale nie. Nové sú aj spodné gumené prachové lišty, ktoré rady odstávajú a krytka na ťažné oko, ktorá na fotkách chýba. Na aute, hlavne na spodku dverí a na kufri bol sem tam centimeter povrchovej hrdze – nie bubliny. Spodky dverí som dal opraviť. V podstate nakoniec, som ju z 15tok prezul na dnes už veľmi raritné 17ky – originál Audi – Ronal Bolero a karosériu strojovo narýchlo preleštil. Bez hologramov. Ďalšia, aspoň pre mňa zaujímavá vec na aute sú anatomické sedačky s nápisom Quattro na sedadle a opierke.
Informácie:
Audi 100 2.6 V6 Avant Quattro / 1993 / 325 000 km
- 2.6 V6 – 150 koní
- Quattro s uzávierkou diferenciálu
- Klimatizácia (climatronic)
- Elektricky ovládané spätné zrkadlá
- Elektrické ovládanie okien
- Elektricky ovládaný šíber
- GAMMA autorádio
- Anatomické sedadlá „quattro“
- Kompletná dokumentácia / odhláška z nemecka
- Servisná knižka do 2007 / 245 000 km
- 3 kľúče
Cena: 3300 EUR.- na 17kach, alebo 2800.- na R15. Cena nie je zďaleka pevná, na aute je všetko funkčné, ale má aj svoje muchy, takže rozumná dohoda pri aute je samozrejmá vec. Kontakt na mňa 0919 199 019
@RWC
Pridaj komentár